Heiniö perusti vuodenvaihteessa 1996–1997 yrityksen, joka on muuttanut helsinkiläistä ravintolaruokailua enemmän kuin monikaan muu. Nykyään 400 henkeä työllistävä yritys pyörii noin 25 miljoonan euron liikevaihdolla. Soupster tunnetaan ennen kaikkea cateringista ja Dylan-lounasravintoloista. Heiniön tavoitteena on tuottaa ihmisille hyvää fiilistä. Firman slogan on ollut jo 20 vuotta ”Good vibes are contagious”, ja se pätee edelleen, Heiniö toteaa.
”Nautin siitä, kun näen, miten henkilökunta toimii hyvällä meiningillä ja tekee yhteistyötä familyn eteen. Paras palaute on kuulla henkilökunnan olevan ylpeä omasta työpaikastaan. Teen asioita sydämellä ja minua lämmittää, kun näen muiden tekevän samaa. Korona-ajan yhteishenki ja välittämisen fiilis kosketti minua.”
Kommentoi, kannusta ja vaikuta!